Nie mogę się zalogować ( FAQ i pomoc )
: 02 listopada 2022, 10:59
Zdarza się, że nie możemy się zalogować na forum.
Administrator forum udostępnił od dziś specjalny adres mailowy pomoc@airgun-hunting.pl pod którym można uzyskać pomoc w takich przypadkach.
Poniżej mini FAQ.
1. Zapomniałem hasła.
W mailu do administracji prosimy o podanie nicka oraz adresu mailowego użytego podczas rejestracji konta. Adres ten służy weryfikacji , czy użytkownik występuje o przywrócenie hasła do własnego konta i bez niego odzyskanie hasła nie będzie niemożliwe.
W mailu zwrotnym, wyslanym na adres rejestracyjny, użytkownik otrzyma jednorazowe hasło, które powinien zmienić na własne po pierwszym udanym zalogowaniu na forum.
2. Otrzymuję komunikat o zbanowaniu adresu ip, a nie narozrabiałem.
Może się to zdarzyć, jeśli operator przydzieli nam ip, z którego korzystał wcześniej zbanowany user.
Po pierwsze należy zrebootować router, czy zrestartować telefon, co powinno spowodować przydzielenie innego adresu ip. Jeśli to nie pomoże, lub sytuacja się powtarza, proszę o podanie w mailu nicka, adresu mail użytego przy rejestracji oraz feralnego adresu ip w formacie ipv4 ( czyli np. 192.168.1.1) . Adres ten poznamy, wchodząc np. na stronę https://www.moje-ip.eu/ https://nordvpn.com/pl/what-is-my-ip/ , czy podobną.
3. W innych sytuacjach ( np. prośby o cofnięcie bana itp ) zawsze proszę o podanie nicka i maila rejestracyjnego.
Prosimy takze, by osoby zalogowane, w kontaktach z administracją uzywaly raczej PW .
Administrator forum udostępnił od dziś specjalny adres mailowy pomoc@airgun-hunting.pl pod którym można uzyskać pomoc w takich przypadkach.
Poniżej mini FAQ.
1. Zapomniałem hasła.
W mailu do administracji prosimy o podanie nicka oraz adresu mailowego użytego podczas rejestracji konta. Adres ten służy weryfikacji , czy użytkownik występuje o przywrócenie hasła do własnego konta i bez niego odzyskanie hasła nie będzie niemożliwe.
W mailu zwrotnym, wyslanym na adres rejestracyjny, użytkownik otrzyma jednorazowe hasło, które powinien zmienić na własne po pierwszym udanym zalogowaniu na forum.
2. Otrzymuję komunikat o zbanowaniu adresu ip, a nie narozrabiałem.
Może się to zdarzyć, jeśli operator przydzieli nam ip, z którego korzystał wcześniej zbanowany user.
Po pierwsze należy zrebootować router, czy zrestartować telefon, co powinno spowodować przydzielenie innego adresu ip. Jeśli to nie pomoże, lub sytuacja się powtarza, proszę o podanie w mailu nicka, adresu mail użytego przy rejestracji oraz feralnego adresu ip w formacie ipv4 ( czyli np. 192.168.1.1) . Adres ten poznamy, wchodząc np. na stronę https://www.moje-ip.eu/ https://nordvpn.com/pl/what-is-my-ip/ , czy podobną.
3. W innych sytuacjach ( np. prośby o cofnięcie bana itp ) zawsze proszę o podanie nicka i maila rejestracyjnego.
Prosimy takze, by osoby zalogowane, w kontaktach z administracją uzywaly raczej PW .