co2 a hunting

Podforum o akcesoriach strzeleckich i nie tylko (montaże, bipody, latarki, dalmierze, chronografy, pompki do pcp, lasery i inne).
Cichy
Arsenał:

co2 a hunting

Postprzez bikers-tours » 6 lip 2010, o 15:18

witam !!!
ciekawe jakie zdanie mają pest controlerzy o co2 ?
moim zdaniem z zalet - brak odrzutu - cichy i szybki załadunek + mozna siedziec i czekać z załadowaną bronią bez zniszczeń broni ( w spręzynówce wyrabia sie i niszczy spręzyna )
z wad - mała moc >
można sobie z tym poradzić za pomoca tuningu ( oczywiście w limicie )

a jak wasze wiatrówki ? czym napędzane ?
one shot one kill

Cichy
Arsenał:

pcp vs co2

Postprzez bikers-tours » 7 lip 2010, o 09:44

niby masz rację - policzmy : za qb78 dałem 300 zł z hakiem plus optyka plus zestaw z archerairguns z usa 170 zł plus bączki i pas plus koszt bombiczek- wyjdzie tego wraz z optyką w okolicy używanego pcp . Wiadomo ,ze kazda sroczka swój ogonek chwali. Biję się w piersi , że nie mam doświadczenia z pcp - więc z mojej qb 78 jestem zadowolony . Pewnie gdybym strzelił strzelił i się przekonał mówiłbym inaczej.
Z drugiej strony pcp klasy daystate - dalej kosztuje koło 3 tys. (nigdy nie trzymałem w rękach pcp .) Guru airhunting z UK - John Darling strzela ze sprężynki hw . mnie przeszkadzałby chyba odrzut.
Ważne chyba, że się strzela- i likwiduje się szkodniki.
one shot one kill

Stary Hunter
Arsenał: Uberti Remington 1858 New Model Army Target Inox. 44", Pedersoli Kentucky flintlock pistol .45", Artemis Cr600w + Hawke 3-9x40AO IR.
Były: Sharps .54", Hawken .45", Colt Walker .44", AT-44 kal. 5,5, HW90 kal. 5,5, Hatsan100 kal. 4,5, Twinmaster Action kal. 4,5, Drulov DU 10 kal. 4,5

Re: co2 a hunting

Postprzez Czarnowidz » 9 lip 2010, o 15:21