Rozumiem, że mówimy o powietrzu uciekającym przez odpowietrzenie regulatora? Jeśli tak to jest taka możliwość, że to wina któregoś z dużych oringów, ale bardziej prawdopodobne jest, że uszkodziła się uszczelka tłoczka. W środku jest coś podobnego do tego:

Regulator Cometa Lynx
W Twoim regulatorze, prawdopodobnie ta zaznaczona uszczelka nie jest częścią tłoczka tylko jest włożona w obudowę, a tłoczek jest w tym miejscu gładki. W takim regulatorze, sprężyny w środku są w komorze połączonej przez otworek odpowietrzający z otoczeniem. Natomiast od zewnętrznych stron tych dwóch oringów, z obu stron jest wysokie ciśnienie. Jeśli któryś z tych oringów się zużyje - przez otworek odpowietrzający ucieka powietrze.
Dodatkowym kłopotem bywa też, że w niektórych regulatorach mały oring nie ma żadnego rowka i przy napełnianiu kartusza od zera bywa problem z uszczelnieniem. Szczególnie gdy to się robi pompką a nie z butli. Poza tym, daje się wydmuchnąć gdy się spuszcza powietrze w niewłaściwy sposób...

Regulator Lane MK10