Renowacja starego Iża. Fotorelacja.
Moderatorzy: Neo, arkadyjczyk, Antonio
• Strona 1 z 1
- .22
-
- Arsenał: B3, Hatsan 20
Renowacja starego Iża. Fotorelacja.
Witam, postanowiłem podzielić się kilkoma fotkami z prac nad Izem 38.
Jest to wiatrówka która należała kiedyś do mojego Ojca, potem popadła w zapomnienie, aż pewnego dnia postanowiłem ją odnowić.
Sorki za brak profesjonalizmu jeśli chodzi o dokumentację ale jestem amatorem a nie zawodowym fotografem.
No to zaczynamy.
Wiatrówka wyglądała nienaljepiej, korozja na oksydzie

Drobne braki, nie miała szczerbinki i dwóch śrubek

czy też podkładki pod śrubę

po uszczelce skórzanej pozostało wspomnienie

Sprzęt został rozebrany w pył, tu kilka części po usunięciu starej oksydy

Stary tłoczek też nie wyglądał zbyt ciekawie

Złom został wykąpany w roztworze oksydującym

i potem wyglądał tak :)

montaż systemu z nową mocniejszą sprężyną i nowym tłoczkiem

skręcamy...

nowy oring w kostkę

i teraz tak to wygląda

osady nie ruszałem

Jest to wiatrówka która należała kiedyś do mojego Ojca, potem popadła w zapomnienie, aż pewnego dnia postanowiłem ją odnowić.
Sorki za brak profesjonalizmu jeśli chodzi o dokumentację ale jestem amatorem a nie zawodowym fotografem.
No to zaczynamy.
Wiatrówka wyglądała nienaljepiej, korozja na oksydzie

Drobne braki, nie miała szczerbinki i dwóch śrubek

czy też podkładki pod śrubę

po uszczelce skórzanej pozostało wspomnienie

Sprzęt został rozebrany w pył, tu kilka części po usunięciu starej oksydy

Stary tłoczek też nie wyglądał zbyt ciekawie

Złom został wykąpany w roztworze oksydującym

i potem wyglądał tak :)

montaż systemu z nową mocniejszą sprężyną i nowym tłoczkiem

skręcamy...

nowy oring w kostkę

i teraz tak to wygląda

osady nie ruszałem

EKG - Elitarny Klub Geriatryczny. 

- Antonio
-
- Arsenał:
Re: Renowacja starego Iża. Fotorelacja.
Fajnie.
Dopisz jeszcze o przygotowaniu pod oksyde i samym procesie.
Wiele osób będzie to najbardziej ciekawić.