tuning CP1 Kandar
Moderatorzy: śwagier, Neo, Antonio
- Biker
Re: tuning CP1 Kandar
Całkiem zgrabna konstrukcja, długawy trochę po złożeniu ale zależy co kto lubi. Ogólnie pełna profeska.
A co do ważenia to wejdź na wagę łazienkową, weź "go" do ręki później odłóż i już nie będziesz potrzebował takiej wagi co by go ważyć indywidualnie.
No to czekam aż sobie nowe chrono sprawisz.
Albo lufa do góry.
Mało widoczne.
zapek-1974 napisał(a):Nie mam takiej wagi coby Ci zważyć teraz od ręki
A co do ważenia to wejdź na wagę łazienkową, weź "go" do ręki później odłóż i już nie będziesz potrzebował takiej wagi co by go ważyć indywidualnie.
zapek-1974 napisał(a):Dokładna charakterystykę zrobię mu jak nabędę nowe chrono.
No to czekam aż sobie nowe chrono sprawisz.

zapek-1974 napisał(a):Nie wiedzieć czemu , kartusz troszkę ucieka na dół
Albo lufa do góry.

Mało widoczne.
- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Biker napisał(a): długawy trochę po złożeniu ale zależy co kto lubi.
Biker a ile twój mierzy z przykręconym tłumikiem ???????
- Biker
Re: tuning CP1 Kandar
Gotowy do użycia ma chyba taką samą długość, ale po złożeniu ma 43 cm i spokojnie mieści się w wycieczkowym plecaku.
Tego co tu wyżej napisałem nie bierz za krytykę bo tak nie jest.
To tylko wymiana opinii, nie jestem zwolennikiem lizania się po d...ch
Tego co tu wyżej napisałem nie bierz za krytykę bo tak nie jest.
To tylko wymiana opinii, nie jestem zwolennikiem lizania się po d...ch

- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Nie biorę za krytykę, zapytałem Cie z czystej ciekawości. Przecież mam takiego jakiego chciałem mieć i liczyłem się z tym , że jak chce mieć nie standardowy tłumik to będzie trochę dłuższy karabinek.
- kamrzy000
-
- Posty: 400
- Dołączył(a): 16 czerwca 2014
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Arsenał: AA TX200 HC + DOC ~ Łucznik wz. 70
Re: tuning CP1 Kandar
Zapek, gratulacje! :D Jestem pod wrażeniem. Kawał dobrej roboty i 39 koni na bazie tak małego kandarka :) Składana kolba bardzo mi się podoba. Wielozadaniowy Rozpoznawczy Karabinek Pneumatyczny Kandar CP-Zapek 

~Volenti non fit iniuria~
- MARK
- Posty: 25
- Dołączył(a): 19 listopada 2014
- Arsenał:
Re: tuning CP1 Kandar
Zajebista giwera Zapek:) czekamy na jakieś tarczki po strzelaniu np. 15, 25, 35 metrów, Biker też masz niezłą armatę :)
Pozdrawiam Marek
Pozdrawiam Marek
- Beorn
- Posty: 1208
- Dołączył(a): 13 maja 2014
- Arsenał:
Re: tuning CP1 Kandar
Przy 39J to tarcze co najmniej 50m.Ładnie wyszedł zwłaszcza z ryflowanym chwytem.Fajnie kolory zgrały się.Jasny chwyt by tu nie pasował.
Semi-auto Full auto fan
- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Ok. karabinek przechronowany, zrobiłem to tak szybko specjalnie dla kolegi Biker-a i dzięki uprzejmości kolegi abrama za użyczenie chrona. Do rzeczy.
Kartusz pojemność 130 napompowany do 250 bar według wskazań manometru na kartuszu , 265 według manometru na pompce, po ostatnim strzale zostało 190 bar według wskazań na kartuszu, zużyto 60 bar. Z tego co widać to górka wychodzi gdzieś w okolicach 250
a może nawet i wyżej. Przestrzelił bym go jeszcze raz na wyższym ciśnieniu ale przy ostatnim 14-stym strzale wypluło mi bebechy z tłumika , dla tego ten ostatni strzał może byc niewiarygodny, co nie zmienia faktu że dobry.
A oto same wyniki:
1. 290 m/s =43,4 J
2. 286 m/s =42,2 J
3. 289 m/s =43 J
4. 287 m/s =42,4 J
5. 285 m/s =41,9 J
6. 284 m/s =41,5 J
7. 282 m/s = 41 J
kolejny magazynek
8. 280 m/s =40,3 J
9. 279 m/s =39,9 J
10.276 m/s =39,1 J
11.277 m/s =39,4 J
12.274 m/s =38,6 J
13.273 m/s =38,3 J
14.269 m/s =37,4 J
to nam daje :
średnia = 40,6 J
średnia = 281 m/s
max 290 m/s
min 269 m/s
różnica między max a min = 21 m/s
Jak dla mnie to zajebiście fajnie , ja będę go pompował co jeden magazynek , co teraz daję mi różnicę 8 m/s , po przepompowaniu go jeszcze o jakieś 5 bar. będzie zapewne jeszcze równiej
Kolego Biker wspomniałeś w jednym z postów , że mam trochę za mały kartusz , czy po tym co pokazało chrono, dalej podtrzymujesz swoje zdanie ????
bo ja uważam , że jest całkiem wystarczający .
Dziękuję za uwagę.
Kartusz pojemność 130 napompowany do 250 bar według wskazań manometru na kartuszu , 265 według manometru na pompce, po ostatnim strzale zostało 190 bar według wskazań na kartuszu, zużyto 60 bar. Z tego co widać to górka wychodzi gdzieś w okolicach 250

A oto same wyniki:
1. 290 m/s =43,4 J
2. 286 m/s =42,2 J
3. 289 m/s =43 J
4. 287 m/s =42,4 J
5. 285 m/s =41,9 J
6. 284 m/s =41,5 J
7. 282 m/s = 41 J
kolejny magazynek
8. 280 m/s =40,3 J
9. 279 m/s =39,9 J
10.276 m/s =39,1 J
11.277 m/s =39,4 J
12.274 m/s =38,6 J
13.273 m/s =38,3 J
14.269 m/s =37,4 J
to nam daje :
średnia = 40,6 J
średnia = 281 m/s
max 290 m/s
min 269 m/s
różnica między max a min = 21 m/s
Jak dla mnie to zajebiście fajnie , ja będę go pompował co jeden magazynek , co teraz daję mi różnicę 8 m/s , po przepompowaniu go jeszcze o jakieś 5 bar. będzie zapewne jeszcze równiej

Kolego Biker wspomniałeś w jednym z postów , że mam trochę za mały kartusz , czy po tym co pokazało chrono, dalej podtrzymujesz swoje zdanie ????

Dziękuję za uwagę.
- Biker
Re: tuning CP1 Kandar
zapek-1974 napisał(a):Kolego Biker wspomniałeś w jednym z postów , że mam trochę za mały kartusz
Gdybyś miał większy to dało by radę i trzy magazynki stabilnie wypykać

Na poważnie, to całkiem nieźle wyszło to chronowanie. Na chwilę obecną masz najszybszego i najmocniejszego kandarka, nie jedna dużo "poważniejsza" wiatrówka jeszcze nigdy tak szybko śrutem nie pluła.
Ale co do CP1 ja też mam jeszcze klawy plan i za jakiś czas może nastąpi detronizacja Twojego demona mocy.

zapek-1974 napisał(a):zrobiłem to tak szybko specjalnie dla kolegi Biker-a
Nie zostanie Ci to zapomniane .

Wiesz może jakiej średnicy masz dolot z kartusza do zaworu strzałowego i jak długa jest sama lufa ?
- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Biker napisał(a):Wiesz może jakiej średnicy masz dolot z kartusza do zaworu strzałowego i jak długa jest sama lufa ?
W najbliższym czasie zostanie Ci to zmierzone. Mam zrobione dwa zawory strzałowe , jeden to ten który pracuje na wysokich ciśnieniach , a drugi który pracuje sporo niżej (190), ale kosztem tego, że nie przekracza magicznej 40-ki. Po rozmowie z Antkiem doszliśmy do tego ,że można by odrobinkę powiększyć właśnie ten dolot o który pytasz, ale boję się , że zpierdo... charakterystykę
PS.
Szczerze mówiąc myślałem , że więcej kolegów wypowie się na temat chronowania...........

PS 2.
Jeszcze jedna informacja dla kolegi B..
na oryginalnej lufie przy ciśnieniu 200 bar karabinek uzyskał 236 m/s =28 J, wychodzi z tego że różnica jest spora.
- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Dodam jeszcze taka ciekawostkę ,że mam zrobione dwa transfer porty , sama wymiana transfer portu to czas około 5 min. Na transfer porcje limitowym karabinek strzela z energią poniżej 17 J i z tym transfer portem karabinek jest użytkowany
bo na cholerę mi jakieś problemy.

- Biker
Re: tuning CP1 Kandar
To przecież oczywista oczywistość, że wszyscy użytkujemy nasze karabinki z limitowymi energiami, bo jakże by inaczej można było postępować w kraju gdzie przepisy ustalają również pospolici przestępcy chroniący się za swoimi immunitetami. Prawo to rzecz święta i trzeba go przestrzegać bezwzględnie i nie wolno brać przykładu z aspołecznych jednostek, które przepisy mają głęboko w poszanowaniu.
A wracając do spraw technicznych to planuję zrobić na dolocie gwintowany otworek dajmy na to fi6 i będzie można poeksperymentować wkręcając weń różne dysze. Teraz mam 2mm na stałe i charakterystyka też mi się podoba, dlatego jeszcze go nie ruszałem, ale przecież ktoś musi być pierwszy.

A wracając do spraw technicznych to planuję zrobić na dolocie gwintowany otworek dajmy na to fi6 i będzie można poeksperymentować wkręcając weń różne dysze. Teraz mam 2mm na stałe i charakterystyka też mi się podoba, dlatego jeszcze go nie ruszałem, ale przecież ktoś musi być pierwszy.

- Spirit
-
- Posty: 5682
- Dołączył(a): 26 października 2011
- Arsenał:
Re: tuning CP1 Kandar
zapek-1974 napisał(a):PS.
Szczerze mówiąc myślałem , że więcej kolegów wypowie się na temat chronowania...........
Nie chciałem się wypowiadać bo nie chciałem psuć Ci humoru. Ale skoro chcesz opinię: Jak dla mnie charakterystyka z lekka byle jaka. Różnica 21m/s pomiędzy najszybszym a najwolniejszym strzałem jest stanowczo za duża. Albo znajdź tą górkę albo zmniejsz energię by górka sama się znalazła.
- zapek-1974
Re: tuning CP1 Kandar
Spirit napisał(a):Albo znajdź tą górkę albo zmniejsz energię by górka sama się znalazła.
Spirit energii nie zmniejszę bo nie mam regulacji. Różnica spora ale na dwóch magazynkach , założenie było takie, żeby uzyskać z tak małego kartusza duża energię na jeden magazynek i to się udało. Tak jak napisałem ja będę pompował karabinek co magazynek. Jak to się mówi z pustego to i Salomon nie naleje. Jak bym chciał zaspokoić twoje wymogi co do wypłaszczenia charakterystyki, to mógłbym założyć drugi zawór który obniża mi górkę. Ja mam inne priorytety a Ty masz inne. Po niedzieli przestrzelę go specjalnie dla Ciebie na drugim zaworze. Pod warunkiem że się uporam z tym jebanym Alchemikowym tłumikiem.
- Biker
Re: tuning CP1 Kandar
Spirit napisał(a):Jak dla mnie charakterystyka z lekka byle jaka.
I masz prawo tak sądzić, ale do pewnych celów taka jak jest teraz też jest dobra.
Bo na ten przykład robiąc fotki, co to za różnica czy skadrujesz 1cm wyżej czy niżej, byle było ostro i wyraźnie.

No chyba, że ktoś ma aspiracje robić fotki paszportowe, to tu już przydaje się większa precyzja.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Wyświetlone
- Ostatni post
-
- tuning na bazie CP1 Kandar
1 ... 8, 9, 10przez filip z konopi » 22 gru 2015, o 11:54 - 143 Odpowiedzi
- 5613 Wyświetlone
- Ostatni post przez Hans Kloss
31 maja 2016, o 10:26
Zrób to sam
- tuning na bazie CP1 Kandar
-
- Kandar CP1-M PCP
1, 2, 3, 4, 5przez Terrormachine » 23 cze 2021, o 16:19 - 63 Odpowiedzi
- 1514 Wyświetlone
- Ostatni post przez Hordish
23 lis 2021, o 01:22
Zrób to sam
- Kandar CP1-M PCP
-
- Jak zwiększyć J w Kandar CP1 Co2?
1, 2przez Terrormachine » 16 cze 2016, o 16:46 - 22 Odpowiedzi
- 2004 Wyświetlone
- Ostatni post przez Terrormachine
19 cze 2016, o 19:13
Zrób to sam
- Jak zwiększyć J w Kandar CP1 Co2?
-
- P10 SPA KANDAR problem?
1, 2, 3przez crx » 29 kwi 2017, o 15:10 - 36 Odpowiedzi
- 967 Wyświetlone
- Ostatni post przez BiMa
30 kwi 2017, o 23:39
Zrób to sam
- P10 SPA KANDAR problem?
-
- Kandar B3 - co można?
1, 2, 3przez p01ss0n » 19 wrz 2021, o 00:56 - 40 Odpowiedzi
- 891 Wyświetlone
- Ostatni post przez pneumatyk
5 gru 2021, o 12:57
Zrób to sam
- Kandar B3 - co można?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość