O czym Ty piszesz, przecież nie dał rady nawet raz przepchnąćNeo pisze:Przepchnij śrut (jeszcze raz) i zobacz czy udzie równo przez lufę.
luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
Moderatorzy: Antonio, Neo, arkadyjczyk
- f@za
- Stary Pierdziel

- Posty: 10019
- Rejestracja: 20 października 2018, 18:21
- Arsenał: Scyzoryk
- Lokalizacja: Świętokrzyska wioska
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
Pod slugi zrobiony
. "Gadał chłop do obrazu..."
Człowiek nie wielbłąd, napić się musi. Chłop nie koń, wody pił nie będzie.
-
pawes354
- Czytający

- Posty: 29
- Rejestracja: 09 kwietnia 2023, 11:49
- Arsenał:
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
przy 5,53 jest spory opór, trzyma około 208 m/s (trzeba użyć "jakiejś śiły" aby śruciwo weszło dalej w lufę) przy 5,5 idzie lekko około 4 cm bez większego problemu (lekkie pchnięcie) nie wiem jak mam to opisać

dalej mnie zastanawia test tunera gdzie przy śrucie 1.04 pokazuje 211 m/s 23 dżuliany. takie cuś by mi odpowiadało, chyba pozostaje mi zakupić kolejny śrut :( zaraz będę musiał kraść żeby zarobić na ten ołów :(
dalej mnie zastanawia test tunera gdzie przy śrucie 1.04 pokazuje 211 m/s 23 dżuliany. takie cuś by mi odpowiadało, chyba pozostaje mi zakupić kolejny śrut :( zaraz będę musiał kraść żeby zarobić na ten ołów :(
- Mada
- Zasłużony Hunter

- Posty: 4483
- Rejestracja: 25 czerwca 2019, 18:18
- Arsenał: 2S7 Pion na powietrze.
- Lokalizacja: Brak
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
A nie prościej zrobić zdjęcie portu ładowania i wrzucić na forum?
Życie toczy się dalej. A na tokarce to już w ogóle.
- Urko
- Sponsor forum

- Posty: 1520
- Rejestracja: 21 września 2019, 18:33
- Arsenał: ABC
- Lokalizacja: 21.155212 52.211541
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
Jeśli dobrze zrozumiałem, a kosztowało mnie to trochę wysiłku, to kolega miał wcześniej H90 i wymienił go na Strikera, z którego przed tuningiem ani razu nie strzelił. Dlatego porównuje "stuningowanego" Strikera z poprzednią wiatrówką H90. Moim zdaniem to nic nie znaczy. Poza tym, że nie mówi nam nic o tym, czy obecne problemy to zasługa producenta czy jakiegoś "fachowca", to jeszcze trzeba wziąć pod uwagę, że to są zupełnie różne modele wiatrówek. I lufy też mają inne. Według informacji sklepowych ta w Strikerze ma 42 cm - czyli jest krótsza niż w H90 o 3 cm.
Przykro mi, ale moim zdanie to była by kiepska wymiana nawet, gdyby wszystko niby grało jak trzeba...
Przykro mi, ale moim zdanie to była by kiepska wymiana nawet, gdyby wszystko niby grało jak trzeba...
- rokasa58
- Hunter

- Posty: 736
- Rejestracja: 17 listopada 2016, 10:38
- Arsenał: LG300
- Lokalizacja: Wrocław
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
Stosuj śruty H&N,tuner wiedział co robipawes354 pisze:Witam,
sprawdzał i prędkość koło 211 m/s śrut 1.04 h&N 23 J wysyłał mi foto z pomiaru itp.
-
pawes354
- Czytający

- Posty: 29
- Rejestracja: 09 kwietnia 2023, 11:49
- Arsenał:
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
wcześniej był hatsan 90 :P oki zakupie nadkalibrowego h&n
zamówiłem wczoraj JSB 5,53 1,175 gram ale nie wiem czy nie za ciężki będzie...
zamówiłem wczoraj JSB 5,53 1,175 gram ale nie wiem czy nie za ciężki będzie...
- Urko
- Sponsor forum

- Posty: 1520
- Rejestracja: 21 września 2019, 18:33
- Arsenał: ABC
- Lokalizacja: 21.155212 52.211541
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
Uczepiłeś się tej luźnej lufy i kupowaniu śrutów. Heavy to nie jest za ciężki śrut do mocnej wiatrówki.
Przynajmniej z założenia. I tu mi się właśnie przypomniało co jeszcze można popsuć w sprężynowej wiatrówce - uszczelkę tłoka. Taka może oczywista rzecz. Ciekawostka jest taka, że jeśli wiatrówka dizluje, to może mieć przez chwilę wysoką ale niezbyt stabilną energię. Później gdy się wypali smar i uszczelka... Tu jest druga ciekawostka. Gdy wiatrówka ma słabe sprężanie, na lekkim śrucie ubywa mniej energii niż na ciężkim. Ale ten twój śrut wcale taki dużo cięższy nie jest...
PS. Dizlujące Gamo:

Przynajmniej z założenia. I tu mi się właśnie przypomniało co jeszcze można popsuć w sprężynowej wiatrówce - uszczelkę tłoka. Taka może oczywista rzecz. Ciekawostka jest taka, że jeśli wiatrówka dizluje, to może mieć przez chwilę wysoką ale niezbyt stabilną energię. Później gdy się wypali smar i uszczelka... Tu jest druga ciekawostka. Gdy wiatrówka ma słabe sprężanie, na lekkim śrucie ubywa mniej energii niż na ciężkim. Ale ten twój śrut wcale taki dużo cięższy nie jest...
PS. Dizlujące Gamo:

-
pawes354
- Czytający

- Posty: 29
- Rejestracja: 09 kwietnia 2023, 11:49
- Arsenał:
Re: luźny śrut 5,52 w lufie a DŻULIANY
ślizg tłoka jest zrobiony uszczelka nowa, ale nie sprzeczam się, coś jednak na rzeczy jest skoro ten śrut vortex 5,53 trzyma w okolicach 208 m/s a na luznym jsb są takie skoki.
a orientujecie się ile fabryczna sprężyna vortex w wersji hp jest napompowana ? to chyba coś koło 120 bar bedzie prawda ?
a orientujecie się ile fabryczna sprężyna vortex w wersji hp jest napompowana ? to chyba coś koło 120 bar bedzie prawda ?